انواع جراحی زیبایی رفع غبغب چیست؟
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

 چربی در واقع تجمع چربی در گردن و زیر خط فک است که می تواند صورت شما را گردتر و پیرتر نشان دهد. اما چگونه می توان از شر این شرور خلاص شد؟ چگونه از شر لخت خلاص شویم؟ شاید انواع روش های زیبایی راه حل باشد.

گاهی اوقات یک رژیم غذایی مناسب و ورزش در باشگاه برای از بین بردن چربی اطراف چانه کافی نیست. چربی شکم یکی از آن چربی های انباشته شده در بدن ما است که به سختی می توان از شر آن خلاص شد. یک راه خوب و سریع برای از بین بردن چربی های شکم، برداشتن این چربی هاست، یعنی جراحی زیبایی چربی های شکم. در این مطلب از مجله سلامت دکتر با ما همراه باشید تا با عمل زیبایی قابغاب بیشتر آشنا شویم.

می توانید با یک جراح پلاستیک برای برداشتن خال به پزشک مراجعه کنید. متخصص پوست، مو و زیبایی نیز می تواند در این راه به شما کمک کند. در دکترتو به راحتی می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی با پزشکان مربوطه مشورت کنید و هر زمان که تصمیم به انجام عمل های زیبایی قابغاب گرفتید از آنها نوبت بگیرید.

 

جراحی رفع غبغب در اصفهان 

چربی که به آن چربی زیر ذهنی نیز گفته می شود، می تواند با استفاده از چندین روش پزشکی زیبایی از بین برود. جراح پلاستیک خطوط چانه و گردن را با دقت طراحی می کند تا خط چانه مشخص تری به شما بدهد. لیپوساکشن سابمنتال روشی ایده آل برای خلاص شدن از شر نقرس است زیرا از جراحی های پلاستیک تهاجمی ایمن تر است و فقط از بی حسی موضعی برای بی حس کردن ناحیه استفاده می کند.

 

انواع جراحی زیبایی رفع غبغب چیست؟

روش های مختلفی برای انجام عمل زیبایی غبغب  وجود دارد. این روش ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

عمل زیبایی غبغب با جراحی

عمل زیبایی غبغب بدون جراحی.

 

ایمنی و ماندگاری لیفت غبغب با نخ

همانطور که گفتیم از نظر ایمنی لیفت باسن با نخ به عنوان یک روش کم خطر با دوره نقاهت کوتاه شناخته می شود. به طور کلی این روش درمانی غیر تهاجمی است و بیماران نباید نگران مواردی مانند باقی ماندن جای زخم باشند، اما گاهی اوقات این روش باعث ایجاد عوارضی مانند قرمزی، کبودی و التهاب در نواحی تحت درمان می شود.

از نظر راحتی روش درمانی می توان گفت که این روش تقریباً 45 دقیقه انجام می شود و بلافاصله پس از اتمام آن می توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. پیدا کردن یک متخصص آموزش دیده و دارای گواهی راز یک بالابر با نخ راحت و ایمن است.

در مورد ماندگاری این روش می توان گفت از آنجایی که این روش شامل قرار دادن نخ های PDO می شود، همانطور که گفتیم این نخ ها به راحتی جذب پوست می شوند و به مرور زمان به آرامی جذب می شوند. بنابراین عمر مفید روش بالابر غوغا با نخ به طور کلی بین 1 تا 3 سال است.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: